Zoeken in deze blog

Welkom op deze weblog

"Een uit de hand gelopen hobby"
"Kent u die uitdrukking?" zou dominee Gremdaat zeggen!

Via de volgende link kunt u de volledige lijst vinden van de boeken die ik in de verkoop heb:


Daarnaast echter zijn er altijd boeken die ik graag in mijn privé bezit houd.

Het leek mij leuk om iets meer te laten zien van de boeken die ik interessant vind. Vanwege de speciale uitgave, de interessante inhoud, de schitterende band of de prachtige illustraties.

Daarvandaan dus....

En misschien laat ik u af en toe ook wel mee genieten van mijn literaire aspiraties, in proza of poezie.
Of plaats ik een afbeelding van mijn eigen schilderkunst!

Veel plezier!

Follow RolandWitte on Twitter


.

zondag 4 juli 2010

Grijs geheugen. Samengesteld door Dieter Vandenbroucke. Met een inleiding van Piet Grijs

De geschiedenis van Nederland en Vlaanderen in 943 namen
"Het boek dat u nu in handen heeft ziet er beurtelings uit als een naslawerk, waarin u iets kunt naslaan, en als een naslagwerk, waarin u op uw kop krijgt omdat u een persoon uit uw geschiedenis niet kende, of omdat uw naam er tegen uw verwachting in niet bijstond."
Er bestaan 3 deeltjes: Dit onderhavige deel "is het spannendste en ik heb het van A tot Z uitgelezen."
"Er is ook nog een deeltje dat de vraag 'waar?' behandelt, in een alfabetische volgorde van plaatsen op aarde."
"En er bestaat een deeltje dat de vraag 'wanneer?' behandelt. Niet in een alfabetische lijst van jaartallen."
Aldus Piet Grijs in de inleiding.
Uitgave: Meulenhoff/Manteau, Antwerpen/Amsterdam. 2005, 1e druk, Paperback, 245 pagina`s, ISBN 9085420016, z.g.a.n.
( verkocht)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten