Zoeken in deze blog

Welkom op deze weblog

"Een uit de hand gelopen hobby"
"Kent u die uitdrukking?" zou dominee Gremdaat zeggen!

Via de volgende link kunt u de volledige lijst vinden van de boeken die ik in de verkoop heb:


Daarnaast echter zijn er altijd boeken die ik graag in mijn privé bezit houd.

Het leek mij leuk om iets meer te laten zien van de boeken die ik interessant vind. Vanwege de speciale uitgave, de interessante inhoud, de schitterende band of de prachtige illustraties.

Daarvandaan dus....

En misschien laat ik u af en toe ook wel mee genieten van mijn literaire aspiraties, in proza of poezie.
Of plaats ik een afbeelding van mijn eigen schilderkunst!

Veel plezier!

Follow RolandWitte on Twitter


.

woensdag 27 januari 2010

Fabelen van de la Fontaine, naverteld en verlucht door Jan Wiegman

Hoog op een tak van een eikenboom zat een raaf met een fijn stuk kaas in haar bek. Daar komt een vos langs en ziet de raaf zitten. "Jongens," denkt hij, "zo`n kaasje zou mij ook smaken. Maar hoe zal ik er aan komen?" Reintje is slim en denkt: Ik zal goede vrienden met mevrouw raaf zien te worden. "Goedemorgen, mevrouw," zegt hij. "wat bent u toch een mooi dier, wat een prachtige veren hebt u; als u nu ook nog mooi kunt zingen, dan is er geen vogel, zoals u in het hele bos te vinden." Enz., enz. Voor wie meer wil weten over Jan Wiegman: http://lambiek.net/artists/w/wiegman_jan.htm Uitgave G.B. VanGoor Zonen te Den Haag/ Batavia, 1930-1940? Dit (kinder)boek is gerestaureerd (de kaft), bevat 80 pagina`s en is in een goede staat. 
 (Verkocht)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten