Zoeken in deze blog

Welkom op deze weblog

"Een uit de hand gelopen hobby"
"Kent u die uitdrukking?" zou dominee Gremdaat zeggen!

Via de volgende link kunt u de volledige lijst vinden van de boeken die ik in de verkoop heb:


Daarnaast echter zijn er altijd boeken die ik graag in mijn privé bezit houd.

Het leek mij leuk om iets meer te laten zien van de boeken die ik interessant vind. Vanwege de speciale uitgave, de interessante inhoud, de schitterende band of de prachtige illustraties.

Daarvandaan dus....

En misschien laat ik u af en toe ook wel mee genieten van mijn literaire aspiraties, in proza of poezie.
Of plaats ik een afbeelding van mijn eigen schilderkunst!

Veel plezier!

Follow RolandWitte on Twitter


.

vrijdag 22 januari 2010

Gevonden voorwerpen II


Er komt van alles te voorschijn uit boeken. Vaak gewoon gebruikt als boekenlegger. Ik vind dat intrigerend en kan er niet toe komen om het weg te gooien.

Wat nu toch te denken van deze poesie-plaatjes, die aan elkaar vastzitten en kennelijk bedoeld waren als een soort kerst/nieuwjaarskaartje. Alleraardigst zijn de ietwat Dickensiaans aandoende figuurtjes, de jurk en jas en de hoeden zijn als een extra laagje (rood) fluweel aangebracht op het papier.
Maar waar eerst Merry Christmas en Happy New Year stond is dat met potlood doorgekrast en is de tekst Go to Hell! toegevoegd
Verticaal staat links Bloody en rechts Fool !!
Niet echt een vrolijke kerstwens...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten