Zoeken in deze blog

Welkom op deze weblog

"Een uit de hand gelopen hobby"
"Kent u die uitdrukking?" zou dominee Gremdaat zeggen!

Via de volgende link kunt u de volledige lijst vinden van de boeken die ik in de verkoop heb:


Daarnaast echter zijn er altijd boeken die ik graag in mijn privé bezit houd.

Het leek mij leuk om iets meer te laten zien van de boeken die ik interessant vind. Vanwege de speciale uitgave, de interessante inhoud, de schitterende band of de prachtige illustraties.

Daarvandaan dus....

En misschien laat ik u af en toe ook wel mee genieten van mijn literaire aspiraties, in proza of poezie.
Of plaats ik een afbeelding van mijn eigen schilderkunst!

Veel plezier!

Follow RolandWitte on Twitter


.

dinsdag 19 januari 2010

Magiër van een nieuwe tijd. Het leven van Robert Jasper Grootveld. Door Eric Duivenvoorden

De rookmagiër Robert Jasper Grootveld. Tot zijn dood toe verslaafd aan de tabak. Uche, uche, uche.... Grootveld = PROVO = Robert Jasper. Een boeiende biografie! Waarvan Freek de Jonge zegt: "Dat de 20e eeuw niet aan dit land voorbij is gegaan, is te danken aan één persoon." "In den beginne was Robert Jasper Grootveld." (Jan Vrijman) "Ik heb hem wel eens de nieuwe Vader des Vaderlands genoemd, want wat de Vijftigers niet gelukt is, die hadden ook die leuze van de wereld veranderen, dat is Robert Grootveld gelukt, die heeft het straatbeeld van Nederland totaal veranderd." (Adriaan Morriën) Uitgave: De Arbeiderspers, Amsterdam/ Antwerpen in 2009, 1e druk. Paperback, 482 pagina`s, 
ISBN 978 90 295 6722 0,  z.g.a.n.
(verkocht)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten