Zoeken in deze blog

Welkom op deze weblog

"Een uit de hand gelopen hobby"
"Kent u die uitdrukking?" zou dominee Gremdaat zeggen!

Via de volgende link kunt u de volledige lijst vinden van de boeken die ik in de verkoop heb:


Daarnaast echter zijn er altijd boeken die ik graag in mijn privé bezit houd.

Het leek mij leuk om iets meer te laten zien van de boeken die ik interessant vind. Vanwege de speciale uitgave, de interessante inhoud, de schitterende band of de prachtige illustraties.

Daarvandaan dus....

En misschien laat ik u af en toe ook wel mee genieten van mijn literaire aspiraties, in proza of poezie.
Of plaats ik een afbeelding van mijn eigen schilderkunst!

Veel plezier!

Follow RolandWitte on Twitter


.

zondag 24 januari 2010

Reclame-uitingen



Er is wel wat veranderd in 75 jaar!
Hier zijn enkele reclames uit 1935 (getuige de datum op de munt).
Eerlijk gezegd krijg ik een beetje de slappe lach van deze slogans...



"De vlokken zijn er weer!" Alsof het om de griepbacillen gaat...
"Door pers en radio besproken:" Het ontbreekt er nog maar aan dat het door de minister van volksgezondheid was goedgekeurd!
"..en u hoeft een jaar lang niet te bleken en te blauwen!" Tegenwoordig wordt alleen nog gedacht aan "bruinen".
"voor 25 cent een nieuw japonnetje!" Kom daar nou eens om. Over geldontwaarding gesproken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten